Monday, May 13, 2013

Happy Mothers' Day for only real mothers! // Gerçek annelerin Anneler Günü Kutlu Olsun!



Interesting.. To be a Mother : )

***

İlginç.. Annelik : ) " YALNIZCA BİR ANNE????... İnsanların "Sen yalnızca bir annesin" demesine dayanamıyorum. Evet bir anneyim (ve lanet iyi bir anne)! Bu beni bir çalar saat, aşçı, hizmetçi, garson, öğretmen, hemşire, bilirkişi, tamirci, güvenlik memuru, fotoğrafçı, danışman, şoför, organizasyon planlayıcısı, kuaför, kişisel asistan, ATM cihazı ve korkunç boogie adamı kovalayan kişi yapıyor. Tatillerde ödeme yapılmıyor, hastalandığımda izin kullanmıyorum. GECE & GÜNDÜZ çalışıyorum. Telefonum tüm hayatım boyunca 7/24 açık. Bu sadece BİR ANNE OLMAK!! Sizin için bir şey ifade etmiyor olabilirim ama birileri için çok şey ifade ediyorum!! "

No comments:

Post a Comment